معرفی وب سایت Ali express

AliExpress یک سرویس خرده فروشی آنلاین مستقر در چین است که متعلق به گروه Alibaba است. در سال 2010 راه‌اندازی شد، از مشاغل کوچک در چین و مکان‌های دیگر مانند سنگاپور تشکیل شده است که محصولات را به خریداران آنلاین بین‌المللی ارائه می‌دهند.

 

 

این وب‌سایت پربازدیدترین وب‌سایت تجارت الکترونیکی در روسیه است و دهمین وب‌سایت محبوب برزیل بود. این امر مشاغل کوچک را برای فروش به مشتریان در سراسر جهان تسهیل می‌کند AliExpress مقایسه با eBay را انجام داده است، زیرا فروشندگان مستقل هستند و از این پلتفرم برای ارائه محصولات به خریداران استفاده می‌کنند.

 

 

AliExpress به عنوان یک درگاه خرید و فروش تجارت به کار دیگر فعالیت خود را آغاز کرد. از آن زمان به بعد، خدمات تجاری به مصرف کننده، مشتری به مصرف‌کننده، رایانش ابری و خدمات پرداخت نیز گسترش یافته است. AliExpress در حال حاضر به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، هلندی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، لهستانی، ترکی، پرتغالی، باهاسا و روسی در دسترس است. به مشتریان خارج از مرزهای کشور برای این زبان‌ها، به طور خودکار نسخه انگلیسی خدمات ارائه می‌شود. AliExpress اغلب توسط فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی که از یک مدل تجاری dropship استفاده می‌کنند، استفاده می‌شود.

 

ایستگاه AliExpress در کاتوویتس ، لهستان ، 2020

 

فروشندگان در AliExpress می‌توانند هم شرکت و هم شخص فردی باشند. AliExpress با آمازون متفاوت است زیرا فقط به عنوان یک پلت فرم تجارت الکترونیکی عمل می‌کند و مستقیماً محصولات را به مصرف‌کنندگان نمی‌فروشد. این تجارت مستقیماً چینی‌ها را با خریداران ارتباط می‌دهد. AliExpress با Taobaoاز شرکت‌های تابعه Alibaba متفاوت است زیراAliExpress در درجه اول خریداران بین المللی است.
AliExpress به مشتریان در سرزمین اصلی چین امکان خرید از وبسایت را نمی‌دهد، اگرچه بیشتر خرده‌فروشان خود چینی هستند. این وب‌سایت یک برنامه بازاریابی وابسته را ارائه می‌دهد که در آن شرکا برای ارسال بازدید کننده به سایت با کمیسیون فروش پاداش می‌گیرند.

 

منبع: https://en.wikipedia.org/wiki/AliExpress

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *