معرفی وب سایت 99designs

سایت 99design تخصصی برای طراحان می‌باشد. این پلتفرم خلاق جهانی کار را برای هم برای مشتریان و هم طراحان، آسان می‌کند. از سال 2008، مجموعه فریلنسرهای این سایت بیش از یک میلیون پروژه خلاقانه را برای هزاران کارآفرین نابغه، صاحبان مشاغل و ایده‌های بزرگ انجام داده‌اند.

مدیران این سایت به 4 اعتقاد زیر باور دارند:

 

1- اولویت اول مردم هستند

مردم قلب 99 طراحی هستند. مأموریت این سایت، حمایت از خلاقیت و ایجاد فرصت برای مردم در سراسر جهان است. هر کجا که هستند و با هر حالی، می‌خواهند کار کنند.

 

 

2- ما به افرادی که به مردم کمک می‌کنند تا موفقیت خود را ایجاد کنند اعتقاد داریم

جامعه طراحی ما دارای یک تعداد استعداد و تجربه حرفه‌ای است. مشتریان باهوش، پرشور و پر از ایده‌های عالی هستند و تیم 99designs بیش از یک دهه صرف ساخت یک پلت فرم کلاس جهانی برای امکان همکاری خلاقانه از راه دور کرده است. همه این افراد با هم کار می‌کنند که تا یک کار شگفت‌انگیز رخ دهد.

 

 

3- ما معتقدیم که طراحی هیچ مرزی ندارد

داشتن دفاتر و همکاران در سرتاسر جهان یک رویای کاملاً شیرین است، اما ما فکر می‌کنیم این بسیار شگفت‌آورتر است که هر طراح – از سیدنی تا صربستان – می تواند با انجام کاری که دوست دارد در سایت ما امرار معاش کند. در واقع، انجمن سازندگان ما در 99 طراحی تاکنون بیش از 300 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

 

 

4- ما معتقدیم سفر باید سرگرم کننده باشد

ما دوست داریم مسیر دیدنی را طی کنیم در حالی که به قدرت جدی طراحی عالی اعتقاد داریم، خلاقیت و بازی دست به دست هم می‌دهند: سفر باید همیشه احساس یک سفر جاده‌ای عالی داشته باشد.

منبع: 99designs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *