معرفی وب سایت Alibaba

در 4 آوریل 1999، جک ما و تیم 17 نفره از دانشجویان و دانشجویانشAlibaba.com ، یک سایت بازار B2B مستقر در چین را در آپارتمان خود در Hangzhou تاسیس کردند. در اکتبر 1999، علی بابا 25 میلیون دلار سرمایه‌گذاری از گلدمن ساکس و سافت بانک دریافت کرد . انتظار می‌رود Alibaba.com بازار تجارت الکترونیکی داخلی را بهبود بخشد و یک بستر تجارت الکترونیکی را برای شرکت‌های چینی‌، به ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) به منظور کمک به صادرات محصولات چینی به بازار جهانی و همچنین پرداختن به تجارت جهانی، ایجاد کند. سازمان(WTO) چالش‌ها در سال 2002، Alibaba.com سه سال پس از راه‌اندازی سودآور شد. ما می‌خواستیم سیستم تجارت الکترونیکی جهانی را بهبود ببخشیم، بنابراین از سال 2003 به بعد، علی بابا Taobao Marketplace ، Alipay ، Alimama.com و Lynx را راه‌اندازی کرد.

وقتی eBay در سال 2003 گسترش خود را به چین اعلام كرد، Ma این شركت آمریكایی را به عنوان یك رقیب خارجی در نظر گرفت و خرید eBay از شركت تابعه علی بابا، Taobao را رد كرد. شرکت‌های تابعه علی بابا از طریق استفاده از فن‌آوری‌های موجود و جلب اعتماد در بازار تجارت الکترونیکی چین و همچنین گسترش از طریق تسلط بر بازار با ضرر ، قبل از بازپرداخت خدمات اضافی، از eBay در بازار تجارت الکترونیکی چین پیشی گرفتند و ادعا کردند درصد در حال رشد است. مصرف کنندگان از eBayشرکت تابعه علی بابا‌، Taobaoعمداً eBay را مجبور به خارج شدن از بازار چین می کند، و eBay واحد وب بی سود چین خود را می بندد، هرچند که این دو شرکت حتی شش سال بعد شکست می خورند.

ماموریت

به عنوان بخشی از گروهAlibaba ، وظیفه این است که انجام کار در هر مکان را آسان کنیم. ما این کار را با ارائه ابزارهای لازم برای تأمین مخاطبان جهانی برای محصولاتشان و با کمک به خریداران در یافتن سریع و کارآمد محصولات و تأمین کنندگان، انجام می‌دهیم. به میلیون‌ها خریدار و تامین‌کننده در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

 

منبع یابی یک مرحله‌ای

Alibaba.com صدها میلیون محصول را در بیش از 40 دسته عمده مختلف از جمله لوازم الکترونیکی مصرفی، ماشین آلات و پوشاک برای شما به ارمغان می آورد. خریداران این محصولات در بیش از 190 کشور و منطقه مستقر هستند و روزانه صدها هزار پیام با تأمین‌کنندگان در این پلتفرم رد و بدل می‌کنند.

در هر زمان در هر نقطه

ما به عنوان یک پلت فرم، به توسعه خدمات برای کمک به مشاغل بیشتر و کشف فرصت‌های جدید ادامه می‌دهیم. خواه از تلفن همراه شما تأمین شده باشد و یا با زبان محلی آنها با تامین‌کنندگان تماس بگیرید، برای همه نیازهای جهانی تجارت خود به Alibaba.com مراجعه کنید.

 

 

منبع: https://en.wikipedia.org/wiki/Alibaba_Group

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *